Email Marketing

Baza konsumencka (B2C)

 1 MLN : Użytkowników posiadających e-mail pozyskanych w ciągu  ostatnich 2 lat. 

650 000 : Użytkowników, którzy poza emailem posiadają również telefon

Dodatkowe dane takie jak : Adres, wiek, płeć, zainteresowania.

Możliwość zakupu rekordów, które kliknęły albo otworzyły e-mailig

Baza firm (B2B)

700 000 : firm posiadających e-miał

530 000 : firm posiadających telefon

Dodatkowe dane takie jak : Adres, PKD, Ilość zatrudnionych osób, Obroty, Flota samochodowa, Forma prawna.

Możliwość zakupu rekordów, które kliknęły albo otworzyły e-mailig

Kampanie e-mailingowe to jedna z najszybszych i odznaczających się wysoką skutecznością formą marketingu bezpośredniego. Dzięki nim możesz łatwo pozyskać nowych klientów lub wypromować swoją markę!

Największe zalety e-mail marketingu:

1.     Możliwość wysyłki Twojej wiadomości do wielu osób: Średni czas wysyłki e mailingu to 2-3 godziny. Co oznacza, że twoja wiadomości bardzo szybko może trafić do setek tysięcy użytkowników. Jest to szczególnie wartościowe w przypadku promocji wydarzeń lub promocji ograniczonych czasowo.

2.     Segmentacja i targetowanie:  Posiadamy bazy danych umożliwiające segmentację według różnych kryteriów, zarówno w bazach konsumenckich jaki firmowych. Dzięki temu możesz wybrać dokładnie te grupy klientów, które są dla ciebie najbardziej interesujące i które najlepiej pasują do Twojej oferty.

4.     Profesjonalny system wysyłkowy: Dzięki niemu zapewniamy wysokiej dostarczalności. Dodatkowo raporty po wysyłce są generowane systemowo w formie PDF, dzięki czemu masz pewność, że dane nie są zmanipulowane i otrzymasz dokładne informację o wynikach prowadzonych działań.

5.     Możliwość wygenerowania osób, które otworzyły lub kliknęły w e-mailing: Po wysyłce e-mailingu mamy informację o aktywności Użytkowników. Dzięki temu możemy wskazać osoby, zareagowały na wiadomość, i przekazać Ci np. dokładne dane takie jak numer telefonu i nazwę firmy, lub osoby prywatniej.

6.     Działamy zgodnie z RODO: Pamiętajmy, że najważniejszym aspektem zarówno dla Reklamodawców jak i  wysyłce e-mailingu mamy informację o aktywności Użytkowników. Dzięki temu możemy wskazać osoby, zareagowały na wiadomość, i przekazać Ci np. dokładne dane takie jak numer telefonu i nazwę firmy, lub osoby prywatniej.

 

Warto jednak pamiętać, że jakość zakupionej bazy danych jest kluczowa. Starannie wybieraj dostawcę, upewnij się, że dane są aktualne i zgodne z prawem, a także zawsze respektuj przepisy o ochronie danych osobowych, takie jak RODO.e-mail